Тарату арналарының ынтымақтастықтары, дауластықтары
Мазмұны
КІРІСПЕ......................................................................................................................3
І ТАРАТУ АРНАЛАРЫНЫҢ ТАБИҒАТЫ
1.1 Тарату арнасының функциясы...................................................................4
1.2 Арналар деңгей саны.....................................................................................5
1.3 Қызмет жасау өрісіндегі арналар......................................................................6
ІІ МАРКЕТИНГІЛІК ЖҮЙЕЛЕРДІҢ ТАРАЛУЫ
2.1 Вертикальды маркетингілік жүйелерді тарату...................................................7
2.2 Горизонтальды маркетингілік жүйелердің таралуы..................................10
2.3 Көп арналы маркетингілік жүйелердің таралуы.......................................10
2.4 Тарату арналарының ынтымақтастықтары, дауластықтары
және бәсекелестіктері..................................................................................10
2.5 Арна құрылымы туралы шешім қабылдау............................................................11
2.6 Арналардың негізгі варианттарын табу.....................................................12
ІІІ АРНАНЫ БАСҚАРУ ТУРАЛЫ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ
3.1 Арнаға қатысушыларды таңдау.....................................................................15
3.2 Арнаға қатысушыларды дәлелдеу (мотивациялау)......................................15
ІV ТАУАР ҚОЗҒАЛЫСЫ ПРОБЛЕМАЛАРЫ ЖӨНІНДЕ
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ
4.1 Тауар қозғалысының табиғаты....................................................................17
4.2 Тауар қозғалысының мақсаты.....................................................................18
4.3 Тапсырыстарды дайындау..............................................................................20
4.4 Жинақтау-сақтау........................................................................................20
4.5 Тасымалдау.......................................................................................................21
4.6 Фирма — тауар қозғалысын басқару кұрылымы...........................................23
ҚОРЫТЫНДЫ.........................................................................................................................24
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Фирманың тауарын жылжыту арналары
Тауар қозғалысы
Тауарды тарату әдістері
Ыбырай тағылымдарынын басы енгізуді ұмытпаған абзал
Инфроқұрылым және оның нарықтық қатынасты құрудағы ролі
Бастапқы сандық сигнал
Байланыс арналарының сипаттамалары
Байланыс арналарының және хабарлаудың шығу орнының статистикалық қасиеттерінің сәйкес келуі
Тарату логистикасы
Тауарлар тарату тәсілдері, тарату арналары және тауарлар қозғалысы