Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары мен субъектілер Шетел рыногына тауар өндіруді
Мазмұны.
Кіріспе......................................................................................................................3
1 Халықаралық маркетингтің мәнділігі мен қағидалары
1.1Халықаралық маркетингтің мәні, ерекшелігі және анықтамасы .................4
2. Халықаралық маркетинг істерін жоспарлау
2.1Халықаралық маркетингті жоспарлау үдерісі мен қажеттігі........................5
2.2Халықаралы маркетингте үлестіруді жоспарлау...........................................10
2.3Халықаралық маркетингті жоспарлау............................................................14
Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары мен субъектілер 3.1 Шетел рыногына тауар өндіруді
жоспарлау................................................20
3.2Халықаралық маркетингтің қазіргі проблемалары.......................................26
Қорытынды............................................................................................................29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Халықаралық маркетинг істерін жоспарлау
Халықаралық маркетингтін қазіргі проблемалары
Халықарылық маркетинг
Маркетингтің негізгі принциптері өндіру, сату мен тұтынушы қажеттілігін анықтау
Халықаралық маркетинг ерекшеліктері
Кәсіпкерлікті дамытудың шетелдік тәжірибелері
New face модель мектебіндегі маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқаруын талдау
Халықаралық маркетинг ортасы
Кәсіпкерлікте маркетингті пайдаланудың маңызы мен артықшылықтары
Бәсекелестік. Алматы нан» АҚ әлеуетін талдау