Ақтөбе облысы «Green Apple» компаниясының маркетингтік іс әрекетінің

МАЗМҰНЫ
Кіріспе...........................................................................................................3

1 Халықаралық маркетингтің теориялық негіздері
1.1 Халықаралық маркетингтің мәні және ерекшеліктері........................4б
1.2 Халықаралық маркетингтегі маркетинг-микс
стратегиясы....................................................................................................9б
1.3 Халықаралық маркетингтің қолдану ерекшеліктері........................14б

2 Ақтөбе облысы «Green Apple» компаниясының маркетингтік іс әрекетінің
қазіргі жағдайы
2.1 Компанияның даму бағыты және экспорт көрсеткіштерін
талдау..........................................................................................................16б.
2.2. Компанияның сыртқы нарық жағдайларын зерттеу.......................20б

3 «Проктер энд Гэмбл» компаниясының маркетингтік қызметін дамыту
жолдары
3.1. Компанияның маркетингтік қызметінің дамуы мен бағыты..........23б

Қорытынды...................................................................................................25б
Қолданылған әдебиеттер тізімі...................................................................27б
Қосымшалар


Ұқсас жұмыстар

Халықаралық маркетингтің теориялық ерекшеліктері
Java - бағдарламалау тілі туралы
Электр энергетикасы және электр техникасы институты
Фирма имиджінің басқарудың тиімділігіне әсері
Туристік кәсіпорын қызметінің келешегін түрлі стратегияларды қолданып, арттыру жолындағы жоспарлауды теориялық және тәжірибелік тұрғыда зерттеу және нақты тұжырымдар мен ұсыныстар жасау
Қазақстандағы туризм
Мұнай сферасындағы маркетинг
Қазақстандағы кондитерлік өнімдерінің нарықтық жағдайын маркетингтік зерттеу
CORELDRAW программасының интерфейсі
Бизнес аңыздары (Әлемнің бай адамдары). Стив Джобс