Электронды бизнестің перспективалық даму тарихы және негізгі түсініктері
Жоспар
? Кіріспе
Электронды бизнестің перспективалық даму тарихы және негізгі түсініктері
? ? Негізгі бөлім
Электронды нарықта маркетинг қызметінің алатын орны
Интернет желісіндегі қызмет және тауардың электронды форматы
Электронды бизнес моделі және негізгі түсініктері
Электронды маркетинг саласындағы өнім шешімі
Нарық қатынасушылардың өзара қатынасу формасы, элетронды сауда алаңы
Ақпараттық және телекомуникациялық технология және маркетинг жүйесі
Электронды маркетингтегі мәлімет базасы
Элетронды сауданы ұйымдастыру технологиясы
Қосымша (сайт)
? ? ? Қорытынды
Электрондық сауда – саттық жүргізуді ұйымдастыру технологиясы
Кәсіпкерлік пен бизнес
Электрондық бизнес құрылымы
Кәсіпкерлік қызметінің нарықтық экономикадағы рөлі
Қазіргі таңдағы инновациялық қызметтерді қаржыландыру процесстерін талдау
Венчурлық капитал компаниялары
Индустрия және сауда министрлігі
Қазақстандағы венчурлық бизнес
Іскерлік туризмді ұйымдастырудың ерекшеліктері
Бюджеттік бағдарламалардың орындалуын бағалау проблемалары