“Алси” фирмасының бөлшек саудасын басқару кәсіпорынның маркетингтік ісәрекетін жетілдіру элементі ретінде
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ
3
1. Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекетінің теориялық негіздері 6
1.1 Кәсiпорынның маркетингтiк iс-әрекетiнiң мәнi мен мазмұны 6
1.2 Кәсiпорынның маркетингтiк iс-әрекетiн басқару процесi
12
1.3. Маркетингтi ұйымдастыру құрылымы
18
2. Қазақстан Республикасындағы кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін басқаруды талдау
28
2.1 Алси фирмасының сипаттамасы 28
2.2 “Алси” фирмасының маркетингтік іс-әрекетін талдау
37
2.3. “Алси” фирмасының бөлшек саудасын басқару кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекетін жетілдіру элементі ретінде
43
ҚОРЫТЫНДЫ
55
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМШАЛАР
Еліміздегі бүгінгі күні қалыптасқан маркетинг теориясы мен практикасын талдай отырып, оның экономикамыздың алға басуында ерекше орын алуы жайлы сөз қозғап, отандық кәсіпорындардың, соның ішінде АЛСИ ЖАҚ-ның маркетингті қолдану процесін зерттеу
Алси фирмасының сипаттамасы
Маркетинг функциялары
Ұйымдарды басқарудың методикалық және экономикалық негіздері
Қазақстан Республикасында елдің экономикалық мүмкіндіктерін және ұйымдарды тиімді басқарудың шетелдің даму тәжіребиесін ескере отырып, ұйымдарды құрудың және тиімді басқарудың теоретикалық әрі практикалық тиімділігі
Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекеттері
“Алси” фирмасын басқарудың қалыптасуы мен дамуы
Ғылыми басқару тәсілі
КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҰЙЫМДЫ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕМЕН ҚАМСЫЗДАНДЫРУ
Маркетинг мәні, мазмұны және эволюциясы