“Рахат” Акционерлік Қоғамының маркетинтік жұмыстарын жетілдіру жолдары
Мазмұны
Кіріспе
?-ТАРАУ. Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі.
Маркетингтiң әлеуметтiк –экономикалық мәнi және мазмұны
Маркетингтің негізгі көрсеткіші мен принциптері
Кәсіпорынның мүмкіндіктерін зерттеу
??-ТАРАУ. “Рахат” Акционерлік Қоғамындағы маркетингті пайдалану.
2.1 “Рахат” Акционерлік Қоғамының технико-экономикалық талдауы
2.2 “Рахат” АҚ-ның маркетингтік қызметін талдау
???-ТАРАУ. “Рахат” Акционерлік Қоғамының маркетинтік жұмыстарын жетілдіру жолдары
ҚОРЫТЫНДЫ
Қолданылған әдебиеттер
Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі
Қазақстан Республикасындағы өнеркәсіптегі маркетингті енгізу тәжірибесі
Рахат Акционерлік Қоғамындағы маркетингті пайдалану
Концепциялардың алғашқысы - өндірістік концепция
Маркетингтік орта жайлы
Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары
Кәсіпорындағы маркетингтің мәні, міндеттері және дамыту жолдары
Макроорта, микроорта және медиаорта туралы мәлімет
Кәсіпорын процестерін басқарудағы маркетинг қызметі
Кәсіпорын басқару жүйесіндегі маркетингтің ролі