Қызмет көрсету мен коммерциялық емес іс-әрекеттегі маркетинг
1.1. Қызмет көрсету мен коммерциялық емес іс-әрекеттегі маркетинг
Осы замаңғы экономиканың әлемдік тенденцияларының бірі - қызмет көрсету салаларының жедел өсуі. Дамыған елдердің көбі
"қызмет көрсетуші экономикаға" айналуда. Өндірісі дамыған елдердегі ЖҰӨ (жалпы ұлттық өнім) 2/3-ден 3/4-ке дейінгі бөлігін
қызмет көрсету саласы құрайды (52). АҚШ-та қызмет көрсету саласында жұмыс істейтіндер саны жалпы жұмысшылардың
77%-ын құрайды, ал Қазақстанда бұл көрсеткіш 58%-ға жуық
Қызмет көрсету мен коммерциялық емес іс-әрекеттеп маркетинг
Қазақстандағы кәсіпорындарда маркетингті ұйымдастыру
Маркетингті басқарудың функционалдық құрылымы
Бизнес - жоспар құру
Кәсіпорын экономикасы пәні бойынша әдістемелік нұсқау
Туристік өнім
Кәсіпкерлікттің ұйымдық – құқықтық түрлері
Туризм нарығын маркетингтік талдау
Бөлшек сауда және сервистік қызметтің маркетингтің шешілімі
Кітапхана қызметінде қолданылатын маркетингтің түрлері