Заңдардың орындалуын бақылайтын мемлекеттік мекемелердің талаптары жоғарылатуы
Жоспар
Кіріспе 2
Фирманың жұмыс атқару микроорталығының негізгі факторлары. 4
Фирма микроорталылықтарында әрекет жасайтын негізгі күштер. 4
Маркетингілік делдалдар 6
Клиенттер. 8
Бәсекелестер 9
Контакт аудиториялары 11
Фирманың жұмыс атқаруы макроорталығының негізгі факторлары. 13
Демогрфиялық орталық. 14
Экономикалық орталық. 15
Табиғи орта. 16
Энергияның қымбаттауы. 17
Айнала қаршаған ортаны ластаудың ұлғаюы. 17
Ғылыми-техникалық орталық. 18
Ғылыми-техникалық прогресті жеделдету. 18
Саяси орталық. 21
Заңдардың орындалуын бақылайтын мемлекеттік мекемелердің талаптары жоғарылатуы. 22
Мәдени орталық 22
Бірыңғай мәдениет негізіндегі мәдениеттер. 23
Адамдарың өз-өзіне қатынасы. 23
Адамдардың қоғамға қатынасы. 24
Адамдардың табиғатқа қатынасы. 25
Адамдардың әлем жаратылуына қатынасы. 25
Пайдаланылған әдебиеттер
Фирманың жұмыс атқаруы макроорталығының негізгі факторлары
Фирманың жұмыс атқару микро және макро орталығының негізгі факторлары
Маркетингтің негізгі түсініктемелері
Маркетингтің негізгі түсініктемелері. Фирманың жұмыс атқару микроортасының негізгі факторлары
Қаржылық бақылау түсінігі
Заңдылық құқықтық мемлекеттегі қоғам өмірінің жағдайы ретінде
ЗАҢДЫЛЫҚ ПЕН ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРТІП АРАҚАТЫНАСЫ
Нарықтық экономиканы дамытудың экономикалық қатынастары мен заңдылықтары
Нарықтық экономикадағы табыстары
Заңдылықтың түсінігі және қағидалары