Әр фирма өз маркетинг қызметін тиімді басқаруға ынталы Маркетингті басқару процесі негізінен алғанда мынандай кезеңдерді
Кіріспе
Әр фирма өз маркетинг қызметін тиімді басқаруға ынталы. Маркетингті басқару процесі негізінен алғанда мынандай кезеңдерді
қамтиды:
Нарық мүмкіндігін талдау.
Мақсатты нарықты іріктеу.
Маркетинг кешенін дайындау.
Маркетинг бағытында белгіленген шараларды жүзеге асыру
Маркетинг процесін басқару
Маркетинг қызметінің ұйымдық құрылымы және оны басқару
Маркетингті басқару тұжырымы
New face модель мектебіндегі маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқаруын талдау
Нарықтық экономикадағы маркетинг теориясы. Қазақстандағы әлеуметтік жұмыстағы жетілдіру жолдары
Маркетингтің мәні мен негізгі түсініктері
Кітапхананың ақпараттық іс-әрекетіндегі маркетинг
Фирманың басқару жүйесіндегі маркетинг
Кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекет
Маркетингтің теориясы және тұжырымдамалары