Маркетингті зерттеу үрдістері

ЖОСПАР


Кіріспе 2
Негізгі бөлім 2
Ақпаратты жіктеу 3
Ақпаратқа қойылатын талаптар 3
Маркетинг зерттеулері 4
Маркетингті зерттеу үрдістері 5
Қорытынды 10
Пайдаланған әдебиеттер


Ұқсас жұмыстар

Ақпарат - маркетинг зерттеулері барысында жиналған мәліметтердің жиынтығы
Маркетинг ұғымы және нысандары (объектілері)
Эксперимент құбылыстардың себепті салдарлы байланыстары жайлы гипотезаны тексеру процедурасы ретінде. Зерттеудің гипотезасын белгілеу
Кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекет
Макроорта, микроорта, медиаорта
ҚР – да маркетингтік тәсілді қолдану және оның алғышарттары
Макроорта, микроорта және медиаорта
Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекеттері
Тауар сапасын арттыру концепциясы
Еліміздегі бүгінгі күні қалыптасқан маркетинг теориясы мен практикасын талдай отырып, оның экономикамыздың алға басуында ерекше орын алуы жайлы сөз қозғап, отандық кәсіпорындардың, соның ішінде АЛСИ ЖАҚ-ның маркетингті қолдану процесін зерттеу