Тұтынушылар нарқын сегменттеудің негізгі ұстанымдары

Жоспар

І. Кіріспе......................................................................................................................3
ІІ. Негізгі бөлім.
Нарықты сегментеу..........................................................................................4
Тұтынушылар нарқын сегменттеудің негізгі ұстанымдары........................6
Нарықтың мақсатты сегменттерін таңдау....................................................20
ІІІ. Қорытынды..........................................................................................................23
Пайдаланған әдебиеттер


Ұқсас жұмыстар

Нарықты сегментеу
Тұтынушылар нарығын сегменттеу
Нарықты сегменттеу туралы
Тауарды мақсатты нарықта орнықтыру
Маркетинг мәні, мазмұны және эволюциясы
Маркетингтi басқару процесi
Нарықты сегменттеудің мәні
Маркетингті жүргізу тәсілдері
Нарықты сегменттеудің ұғымы, критерийлері мен белгілері
Нарықты сегменттеудің ұғымы, критерийлері мен белгілері. Сегменттің мәнділігі