Өндірістік мақсатқа арналған тауарларды сатъш алушыларға әсер етеіін факторлар

МАЗМҰНЫ


Кіріспе 3
1. Тұтынушы-ұйымдар маркетингінің ерекшеліктері 4
2. Тұтынушы-ұйымдардың сатып алу туралы шешім қабылдау процесі 10
3. Өндірістік мақсатқа арналған тауарларды сатъш алушыларға әсер етеіін факторлар 13
Қорытынды 15
Қолданған әдебиеттер


Ұқсас жұмыстар

Тұтынушы - ұйымдар маркетингі
New face модель мектебіндегі маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқаруын талдау
Тұтыныс нарықтары және тұтынушылардың сатып алу мінез- құлқы
Сатып алу-сату шартының үғымы және элементтерін қарастыра отырып оның қүқықтық табиғатын ашу
Дебиторлық берешек есебі жайлы
Қаржылық көрсеткіштерді қалыптастыру жүйесі және оларды қаржылық басқаруда пайдалану
КӘСІПКЕРЛІК АЯСЫНДАҒЫ БӘСЕКЕ ЖӘНЕ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІК
Маркетингтің теориясы. маркетингтің мәні және қызметтері
Қазақстандағы 1991 ж. бергі банктік реформа
Маркетингті жоспарлау