Халықаралық жарнама агенттіктері және олардың туризмнің дамуындағы рөлі
Жоспар
1. Кіріспе.
2. Негізгі бөлім.
Халықаралық жарнама агенттіктері және олардың туризмнің дамуындағы рөлі.
2.1. Әлемдік жарнама агенттіктерінің құрылымы мен жұмыс істеу тәртібі.
2.2. Қазақстан Республикасының жарнама агенттіктерінің қызметіне талдау.
2.3. Жарнама агенттіктерінің туризмнің дамуындағы рөлі
3. Қорытынды.
4. Пайдаланылған өдебиеттер
Халықаралық жарнама агенттіктері және олардың туризмнің дамуындағы ролі
Туризм және оның түрлері
Туризмдегі қызметті жетілдіру мәселелері
Туризм индустриясы және инфрақұрылымы
Қазақстан Республикасындағы туризм дамуының қазіргі жағдайы және болашағы. Туризмды дамытудың негізгі бағыттары
Жарнама
Туризм және маркетинг
Аудиовизуалды жарнама
Туризм саласының елімізде дамуы
Қазақстан Республикасындағы туризмнің дамуы