Халықаралық маркетингтің ерекшеліктері және оны қоршаған орта

Мазмұны



1.1. Халықаралық маркетингтің ерекшеліктері және оны қоршаған орта 3
1.2. Шетел нарықтарына шығу стратегаялары 9
1.3. Халықаралық маркетингтегі маркетинг-микс стратегиясы 13
1.4. Халықаралық маркетингтің мәдени және этикалық мәселелері 17
Қорытынды 20
Қолданылған әдебиеттер


Ұқсас жұмыстар

Халықаралық маркетингтің ерекшеліктері және оны қоршаған орта
Халықаралық маркетингтің анықтамасы
Маркетингтің теориясы және тұжырымдамалары
Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары
Маркетинг теориясы
Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы
Маркетинг түрлері
Фирманы басқару жүйесіндегі маркетинг негіздері
Халықаралық маркетинг
Маркетингтің мәні, мазмұны және эволюциясы. Маркетинг теориясы