Қазақстандық жарнама нарығының және “McCannErіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің жарнама бюджеттерін талдау
Мазмұны
Кіріспе 2
І-тарау. Маркетингтік жүйедегі жарнаманың мәні мақсаты және түрлері 5
1.1 Жарнаманың мақсаты, түрлері және олардың сипаты 5
1.2 Жарнаманы тарату құралдары және олардың сипаты 17
1.3 Жарнаманы жоспарлау кезеңдері және бюджеті 29
ІІ-тарау. “McCann-Erіckson Kazakhstan” агенттігіндегі жарнамалық іс әрекеттерді талдау және баға беру 39
2.1 “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің мақсаты, сипаты мен міндеттері 39
2.2 Жарнамалық агенттіктің көрсететін қызмет түрлерін талдау 44
2.3 Қазақстандық жарнама нарығының және “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің жарнама бюджеттерін талдау
53
ІІІ-тарау. “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің дамыту жолдары 64
3.1 Әлемдік жарнама нарығы және жарнамалық іс-әрекеттің перспективті бағыттары 64
3.2 Жарнамалық агенттіктің маркетингтік іс-әрекетінің тиімділігін жоғарылату жолдары 72
Қорытынды 78
Пайдаланылған әдебиеттер
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнама
Жарнама қызметіне жалпы түсінік беріп, оның атқаратын қызметіне талдау
ЖАРНАМА НАРЫҒЫ ӨНЕРКӘСІБІ
Қазақстан Республикасында маркетингтік жарнаманың дамуы
Дүкен менеджерінін міндеттері
Фирма стратегиясы мен оның бәсекеге қабілеттілігін басқару
Аудиовизуалды жарнама
Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру
Тауарлар мен қызметтер жайлы тұтынушыларды ақпараттандыру
Жарнамалық іс-әрекет