“Рахат” АҚ өндірістік маркетингтік іс әрекеттерін дамыту жөніндегі ұсыныстар мен нұысқалар
ЖОСПАРЫ
Кіріспе
1 тарау. Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары.
Маркетингтің мәні мен мағынасы және принциптері.
1.2. Маркетингті зерттеудің мақсаты және әдістері.
1.3. Қазақстанның кәсіпорындарындағы маркетингті пайдалану ерекшеліктері
2 тарау. “Рахат” АҚ маркетингті пайдалану және дамыту жолдары.
2.1. “Рахат” АҚ өндірісткік жағдайын талдау.
2.2. “Рахат” АҚ маркетинг жұмысын талдау және бағалау.
2.3. “Рахат” АҚ өндірістік маркетингтік іс - әрекеттерін дамыту жөніндегі ұсыныстар мен нұысқалар.
Пайдаланылған әдебиеттер
Қосымша
Нарықтық экономикадағы маркетингтің мәні және негізгі концепциялары
Кәсіпорындағы маркетингтің мәні, міндеттері және дамыту жолдары
Компанияларда маркетингтік жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау жүйесін ұйымдастыру
Маркетингпен басқару концепциясы
Маркетинг жүйесіндегі фирманың тауарлық саясаты
Кәсіпорын процестерін басқарудағы маркетинг қызметі
Концепциялардың алғашқысы - өндірістік концепция
Маркетингтік ақпарат жинау
Маркетинг – нарықтағы кәсіпкер тәртібінің ғылымы
Тауар өткізуді жоспарлау