МАРКЕТИНГТІК ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ
МАЗМҰНЫ
бет.
КІРІСПЕ 6
1. МАРКЕТИНГТІК ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ 10
1.1. Маркетингтік жоспарлаудың теориялық негіздері және пратикасы 16
Маркетингтік ұйымдастыру: теориясы және практикасы 24
2. ПКФ “ҮРКЕР – КОСМЕТИКС” МАРКЕТИНГПЕН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ 39
2.1. Фирмадағы маркетигтік жоспарлау 39
2.2. Фирмадағы маркетингтік ұйымдастыру 43
2.3 Фирманың рыноктағы ұйымдастырылымы 47
ШЖС ПКФ “Үркер косметиктің” қысқаша тарихы. 65
Техникалық бөлім 68
Маркетинг бөлімі 68
3 МАРКЕТИНГ ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 71
3.1 Маркетигтік жоспарларды жетілдіру 73
3.1 Маркетигтік ұйымдарды жетілдіру 76
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ПКФ ҮРКЕР – КОСМЕТИКС МАРКЕТИНГПЕН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ
МАРКЕТИНГТІҢ ШЫҒУЫ МЕН ДАМУ ТАРИХЫ
Маркетинг және менеджмент негіздері
Кәсіпорындағы маркетингтік жоспарлау
Кәсіпорынның маркетингтік қызметтін жетілдіру
Фирманың маркетинг іс-әрекетінің қалыпты және заманауи бағыттарының байланыстары
Маркетингтің мәні
Маркетинг теориясы
Базалық банктік қызметтерді дамыту
Маркетингті жоспарлаудың теориялық негіздері мен «Қант»ААҚ-ның жұмысын тиімді жоспарлаудың маңызы