Тақырыбы «Нарықтық экономикаға байланысты фирмада маркетинг қызметін жетілдіру»
Тақырыбы: «Нарықтық экономикаға байланысты фирмада маркетинг қызметін жетілдіру»………………………………………………………………….
Мазмұны
КІРІСПЕ 3
І БӨЛІМ. Нарықтық экономика жағдайында маркетинг 6
қызметінің мәні және рөлі 6
1.1. Маркетинг қызметінің мәні және сипаттамасы 6
1.2. Қазақстанда маркетинг қызметінің қалыптасуы және дамуы 20
ІІ БӨЛІМ. «Темірбанк» АҚ маркетинг қызметінің ерекшеліктері және оның даму бағыттары 38
2.1. «Темірбанк» АҚ –дағы маркетинг қызметінің қалыптасу тарихы 38
2.2. «Темірбанк» АҚ маркетинг қызметінің артықшылықтары мен кемшіліктері 43
2.3. «Темірбанк» АҚ маркетинг қызметінің даму перспективасы 47
ҚОРЫТЫНДЫ 50
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Кәсіпoрындағы мaркетингтік қызметті ұйымдастыру
ФИРМАНЫҢ АЛЬТЕРНАТИВТІ ТЕОРИЯЛАРЫ
Дипломалды есеп беру жұмысы - «MIT Travel Group» ЖШС
Тауарды жетілдіру тұжырымдамасы
Қазақстан Республикасының нарықтық экономикаға өту ерекшеліктері
Туристік қызметті басқарудың шетел тәжірибесі
Фирма экономикасының теориялары
Туризм индустриясы. Ren- tour
Фирма теориясы. нарықтық қатынастар жүйесіндегі фирма
Шағын кәсіпкерлік кәсіпорындардың қаржысы