Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясатының теориялық аспектілері
Жоспары
Кіріспе ........................................................................................................... 3-5
1 Бөлім. Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясатының теориялық аспектілері
1.1. Маркетинг теориясындағы тауар түсінігі ....................... 6-10
1.2. Жаңа тауар, тауар ассортименті және оларға
бәсекелестіктің әсері ............................................................................ 11-17
1.3. Фирманың маркетинг қызметіндегі тауар саясаты,
оның ерекшеліктері ............................................................................... 18-23
2 Бөлім. «Ақсай» НТК ЖШС-нің қызметін және тауар саясатын талдау
2.1. «Ақсай» НТК ЖШС-нің техникалық – өндірістік сипаттамасы және ұйымдық құрылымы ......................................................
24-32
2.2. «Ақсай» НТК ЖШС-нің қаржылық-экономикалық
жағдайы ................................................................................................ 33-44
2.3. «Ақсай» НТК ЖШС-нің тауар саясатын тиімді басқару көрсеткіштері
................................................................................................ 45-53
3 Бөлім. «Ақсай» НТК ЖШС-нің тауар саясатын жетілдіру жолдары
3.1. Комбинаттың маркетинг қызметіндегі тауар саясатын жетілдіру жолдары және ұсыныстар
........................................................... 54-64
3.2. Тауарды жылжыту процесінде халықаралық
стандарттарды қолдану ерекшеліктері ................................................ 65-68
Қорытынды .............................................................................................69-71
Пайдаланған әдебиеттер ...................................................................... 72-73
Қосымшалар
Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясатының теориялық аспектілері
Нарық жағдайындағы фирма қызметіндегі тауар саясаты
Кәсіпорын қызметінде өнімді өткізудің әдістемесі
Кәсіпорынның өнімді өткізуді ұйымдастырудың теориялық аспектілері
Фирма теориясы. нарықтық қатынастар жүйесіндегі фирма
Кәсіпорын қызметінде өнімді өткізу
Сыртқы реттелмейтін тәуекелді басқару
Маркетинг қызметіндегі тауар саясатының теориялық және әдістемелік мәселелерін зерттеу, нан және нан өнімдерін шығаратын кәсіпорындарда маркетингтік қызметті талдау және оны жетілдіру жолдарын қарастыру
Ақмола-Феникс АҚ-ың өткізу нарығын қалыптастыруды талдау
Кәсіпорын өнімінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру туралы