ААҚ « LG Elektronics Almaty Kazakstan» компаниясының өндірістік және маркетингтік ісәрекеттерін талдау
МАЗМҰНЫ
Кіріспе 4
І-тарау. Маркетингтiк ортаның теориялық аспектілері 7
1.1 Ішкi маркетингтік ортаның мәні, сипаты 7
1.2 Сыртқы маркетингтік ортаның негізгі факторлары 13
ІІ-тарау. ААҚ « LG Elektronics Almaty Kazakstan» компаниясының өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін талдау 25
2.1 Компанияның жалпы сипаты, құрылымы және мақсаты 25
2.2 Компанияның өндірістік және қаржылық нәтижесін талдау, бағалау 32
2.3 Компанияның маркетингтік іс-әрекетін және маркетингтік орта факторларын талдау және бағалау 41
2.4. Компанияның өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін дамыту жөнінде ұсыныстар 58
Қорытынды 63
Пайдаланылған әдебиетердің тізімі
ААҚ LG Elektronics Almaty Kazakstan компаниясының өндірістік және маркетингтік ісәрекеттерін талдау
ААҚ «LG Elektronics Almaty Kazakstan» компаниясының өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттері
ААҚ LG Elektronics Almaty Kazakstan компаниясының өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін талдау
Фирманың ішкі ортасы
Кәсіпорындардың маркетингтік қызметтері
“Алси” фирмасын басқарудың қалыптасуы мен дамуы
Алси фирмасының сипаттамасы
Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру
Кәсіпорынның маркетингтік іс-әрекеттері
Еліміздегі бүгінгі күні қалыптасқан маркетинг теориясы мен практикасын талдай отырып, оның экономикамыздың алға басуында ерекше орын алуы жайлы сөз қозғап, отандық кәсіпорындардың, соның ішінде АЛСИ ЖАҚ-ның маркетингті қолдану процесін зерттеу