Банкттегі маркетинг қызметін ұйымдастырумен клиенттерді тарту әдістері

МАЗМҰНЫ Беттері
КІРІСПЕ 9
1 Корпоративті клиенттер нарығындағы банктік маркетингтің теориялық негізі 11

1.1 Банкттегі маркетинг қызметін ұйымдастырумен клиенттерді тарту әдістері.
11
1.2 Банктің қызметтері мен өнімдер нарығын сегментациялау 29

2 Корпоративті клиенттерге банкттік қызмет көрсететін нарықты талдау 45

2.1 Корпоративті клиенттерге көрсететін негізгі қызмет түрлерінің нарығын талдау
45

2.2 «Қазақстан Халық Банкі»-нің қаржылық көрсеткішіне талдау жасау
72
3 Корпоративті клиенттер нарығындағы маркетинг зерттеулерді ұйымдастырудың жетілдіру жолдары 68
3.1 Тұтынушының қанағаттану дәрежесін анықтау үшін бағытталған әдістемелік тәсілдемелер
68
3.2 Банкттің инновациялық саясатына маркетингттің тұрғысы. 79
ҚОРЫТЫНДЫ 83
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ


Ұқсас жұмыстар

Банкттердің инновациялық маркетингтің қызметі
Банк менеджментінің негізгі бағыты
Банкілік маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Туризмдегі маркетингтік басқару
Банктік қызмет маркетингін жетілдіру жолдары («Банк Тұран Әлем» АҚ-ның мысалында)
Sansara мейрамханасының операциондық қызметін талдау
Сорпалар мен сорпалар
Орналастыру құралдарының қызмет сапасын бағалау және қабылдау
Туристік қызметті басқарудың шетел тәжірибесі
Қонақтарды қабылдауға дайындық