Бұқарамен байланысты қалыптастыруда интеграцияланған маркетингтік коммуникация құралдарын пайдалану
Мазмұны
КІРІСПЕ .....................................................................................3
I Тарау Бұқарамен байланыстың маркетингтік коммуникациялардағы қызметінің ерекшеліктері
1.1 Бұқарамен байланыс және маркетингтік коммуникациялар кешені
1.2 Бұқарамен байланыс жүйесінде маркетинг концепциясының мүмкіндіктерін қолдану..........
1.3 Бұқарамен байланыс және маркетингтің
өзара байланысы...............................................................
II Тарау Бұқарамен байланысты қалыптастыруда интеграцияланған маркетингтік коммуникация құралдарын пайдалану
2.1 Интеграцияланған маркетингтік коммуникация
ұғымы және мәні...............................................................
2.2 Тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас орнатуда интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар құралдарын
қолдану.....................................................
III Тарау Қонақ үй бизнесін жүргізудегі бұқарамен байланыс қызметін
тиімді пайдалану.
Қорытынды ...............................................................................
Әдебиеттер тізімі......................................................................
Қосымшалар
Бұқарамен байланыс
Интернеттегі PR-технологиясы: портретке берілген ерекшелік
Ұйымдағы бұқарамен байланыс бөлімінің ролі
Жарнама агенттігі және оның рөлі
Жарнамалық агенттіктер түрлері
Ұйымдағы коммуникациялық байланыстарды талдау және олардың болашағы
Іскерлік репутация
Корпоративтік бұқаралық ақпарат құралдарының функциялары
Маркетингтегі жарнама
Бұқарамен байланыстың дербес кәсіби мамандық ретінде қалыптасуы және дамуы