«БАНК ЦЕНТР КРЕДИТТІҢ» ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДЕГІ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 1
1 ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА БАНКТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДЕГІ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕР МӘНІ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 3
1.1 Маркетингтік зерттеулер мәні, мазмұны және әдістері 3
1.2 Банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау 11
1.3 Банктік қызметтердің жеке тұлғалар нарығын талдау 18
2 «БАНК ЦЕНТРКРЕДИТ» БАНКІНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА КӨРСЕТЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРІН ТАЛДАУ 27
2.1 Банк ЦентрКредиттің несиелік қызметтерін талдау 27
2.2 Банк ЦентрКредиттің депозиттік қызметтерін талдау 37
3 «БАНК ЦЕНТР КРЕДИТТІҢ» ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДЕГІ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ
ЖОЛДАРЫ 42
3.1 Банк бейнесін қабылдауда банк клиенттерін гендерлік талдау 42
3.2 Банктік қызметтер нарығын кластерлік талдау 48
3.3 Банктік қызметтерді маркетингтік зерттеулердің тиімділігін арттыру жолдары 54
ҚОРЫТЫНДЫ 58
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау
Банктік маркетинг банктің бәсекелестіктің негізі ретінде
«АО Банк центр кредит» банкіндегі өндірістік практика есебі
Банктің пайыздық саясаттарын есептеу және анализдеу
Банктік операциялар
Банктердің несиелік тәуекелін басқару
Жеке тұлғаларға тұтынушылық несие және жеке несиелер
Банк менеджменті және оның даму ерекшеліктері
Коммерциялық банктердің депозиттік операцияларының теориялық негіздері
Банктік қызмет сферасындағы коммерциялық сервисті қалыптастыру