Қазақ ұлттық сәндік қолданбалы өнердегі педагогикалық шақтар
Мазмұны
Кіріспе............................................................................................................ 3-6
2-бөлім. Қазақ ұлттық киім сән үлгілерінің теориялық негіздері.
2.1. Ұлттық қазақ қыз киім тарихы және жаңаша сипаттау..................... 7-17
2.2. Сәндік қолданбалы өнер....................................................................... 18-19
2.3. Ою-өрнек шығу тарихы........................................................................ 20-23
2.4. Қазақ ұлттық сәндік қолданбалы өнердегі педагогикалық шақтар.. 24-25
3-бөлім. Ұлттық киім сән өнерінің практикалық негіздері.
3.1. Техника қауіпсіздігі............................................................................... 26
3.2. Қазақ қыз ұлттық киім сән үлгілерінің конструктивті
ерекшеліктері................................................................................................. 27-38
3.3. Технологиялық ережелер....................................................................... 39-41
3.4. Материалтану.......................................................................................... 42-43
Қорытынды..................................................................................................... 44-45
Пайдаланылған әдебиеттер
Қазақ қыз ұлттық киім сән үлгілерінің конструктивті ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларының көркемдік талғамын қалыптастырудағы дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнердің мәні мен маңызы
Жеткіншек шақтағы оқушыларға эстетикалық тәрбие берудің маңызы
Сәндік-қолданбалы өнердің жеткіншектердің эстетикалық тәрбиесін жетілдірудегі мүмкіндіктері
Оқушылардың көркемдік талғамын дамытудың психологиялық ерекшеліктері
Кіші мектеп жасындағы оқушыларға әстетикалық тәрбие берудің жолдары мен құралдары
Бейнелеу өнері пәнін оқыту эстетикалық сезімдерді, бейнелеу өнеріне қызығушылығын тәрбиелеу
Мектеп оқушыларын бейнелеу өнеріне баулудың педагогикалық негізі
Оқушыларға көркемдік тәрбие берудің жолдары мен құралдары
Қазақ сәндік-қолданбалы өнері арқылы жеткіншектердің эстетикалық мәдениетін қалыптастыру