Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершiлiкке тәрбиелеудегi педагогикалықпсихологиялық ерекшелiктерi
Мазмұны
Кiрiспе .........................................................................................................3
I-тарау Бастауыш мектеп оқушыларының адамгершiлiк тәрбиесi жөнiндегi теориялық негiздерi
1.1. Адамгершiлiк тәрбиесiнiң мәнi ..................................................6
1.2. Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершiлiкке тәрбиелеудегi педагогикалық-психологиялық ерекшелiктерi ....................26-34
II-тарау Адамгершiлiк тәрбиесiнiң оқушыларды
қалыптастырудың жолдары мен әдiс-тәсiлдерi
2.1. Бастауыш мектепте адамгершілік тәрбие берудегі әдіс-тәсілдеріне сипаттама .............................................................
2.2. Сабақтар мен тәрбие шараларындағы
адамгершiлiк тәрбиесi ........................................................40-55
2.3. Тәжiрибелiк, эксперименттiк жұмыстар ..............................56-57
Қорытынды .............................................................................58-60
Әдебиеттер тiзiмi ....................................................................68-69
Қосымшалар
Болашақ мұғалімнің қазақ халық дәстүрлері негізінде бастауыш сынып оқушыларын әдепке тәрбиелеуге кәсіби даярлығын қалыптастыру
Бастауыш оқушыларының адамгершілік тәрбиесі
Бастауыш мектепте адамгершілік тәрбие берудегі әдіс - тәсілдеріне сипаттама
Ана тілі пәнін оқыту барысында кіші мектеп жасындағы оқушылардың тұлғасын адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздері
Ыбырай Алтынсарин шығармалары арқылы бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік қасиеттерін қалыптастырудың әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ертегілерін пайдалану
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері
Қазіргі жаңа қоғам жағдайындағы этнопедагогика мәселесінің дамуы
Мектеп жасындағы балалардың адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің мазмұны