Дүниетану сабақтарында сынып оқушыларының адамгершілік мәдениетін қалыптастыру бағытындағы озат мұғалiмдер
МАЗМҰНЫ
Кiрiспе 3
1 Адамгершiлiк мӘдениетi ұғымының ғылыми – теориялық негіздері
7
1.1 Адамгершілік ұғымының теориялық сипаты 7
1.2 Адамгершiлiк мәдениетi мәселесiнiң педагогикалық – психологиялық әдебиеттерде зерттелуі
9
1.3 Дүниетану пәнінде адамгершiлiк мәдениетiн қалыптастырудың тиiмдi әдiс – тәсiлдер мен жолдары
22
2 Дүниетану ПӘНІ сабақтарында 2 - сынып оқушыларының адамгершілік мӘдениеттерін қалыптастыру
29
2.1 2- сыныптағы дүниетану пәні бағдарламасы мен оқулығына талдау 29
2.2 Дүниетану сабақтарында 2-сынып оқушыларының адамгершілік мәдениетін қалыптастыру бағытындағы озат мұғалiмдер
іс-тәжiрибесiнен
38
2.3 Дүниетану сабақтарында 2-сынып оқушыларының адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған эксперимент
жұмысының мазмұны мен нәтижесі
46
Қорытынды 58
Әдебиеттер тiзiмi 61
Тiркеме – А 67
Тiркеме - Ә 72
Тiркеме - Б
Адамгершілік мәдениеті
Тәрбие әдістері арқылы адамгершілік сананы қалыптастыру
Бастауыш сынып математика сабағындағы интерактивті тақтаны қолдану тиімділігі
Еңбекке баулу пәнін оқыту барысындағы пәнаралық байланысты жүзеге асыру
Өлкетану деректерін жинақтау
Дүниетану сабақтарында танымдық қызығушылықты дамыту
Басатуыш сынып оқушыларын еңбекке баулу негізінде экологиялық мәдениетін қалыптастыру мазмұны және әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушыларының дүние танымдық білімдерін арттыруда сыныптан тыс жұмыстардың тиімді түрлері мен әдістерін анықтау
Бастауыш мектепте Дүниетану сабағын жаңартылған білім бағдарламасына сүйеніп оқыту арқылы оқушыларға адамгершілік тәрбие беру
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында эстетикалық тәрбие беру