Сынып жетекшісінің кәсіптік бағдар жұмысын жүргізудің жолдары

Мазмұны

Кіріспе . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3

І-тарау. Мектептегі кәсіптік бағдар жұмысының теориялық негіздері

1.1. Оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмысының мәні және
мазмұны . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6

1.2. Оқушыларға мамандық таңдауға әзірлеу жөнінде сынып
жетекшісінің рөлі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13

1.3. Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар берудің
ерекшеліктері . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25

ІІ-тарау. Сынып жетекшісінің кәсіптік бағдар жұмысын жүргізудің жолдары

2.1. Сынып жетекшісінің оқушыларға кәсіптік кеңес беру
жұмыстары . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34

2.2. Сынып жетекшісінің оқушылардың кәсіптік ынта-ықыластарын
дамыту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43

Қорытынды . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53

Әдебиеттер тізімі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54

Қосымша


Ұқсас жұмыстар

Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысы
Оқушыларға кәсіптік бағдар берудің әдістері мен формалары
Тұлғаның мамандық таңдауына бағыт-бағдар беру жолдары
Сынып жетекшісінің ата – аналармен атқаратын жұмыстары
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін үздіксіз педагогикалық практика арқылы даярлау
Тәрбиенің мәні және оның жалпы заңдылықтары мен принциптері
Кәсіптік бағдардың тәрбиелік сипаты
Жалпы білім беретін мектептегі сынып жетекшісінің қызметі
Тәрбиенің инновациялық, интерактивті әдістері және тәрбие технологиясы
Өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеудегі мектептің, отбасы мен жұртшылықтың бірлесіп атқаратын жұмыстары