жастағы балалардың таным әрекетін психологияпедагогикалық дамыту шарттарын тәжірибелікэксперименталдық

Мазмұны
Кіріспе 3

1 І тарау Танымдық іс-әрекетті дамыту мәселесінің теориялық аспектілері
9
1.1 Танымдық іс-әрекеттің мәні, маңыздылығы, мазмұны

9
1.2 3-4 жастағы баланың танымдық іс- әрекетін дамыту ерекшеліктері

18
1.3 Ойын - танымдық іс-әрекет дамуының негізі 22


І тарау бойынша тұжырым 32
2 ІІ тарау. 3-4 жастағы балалардың таным әрекетін психология-педагогикалық дамыту шарттарын тәжірибелік-эксперименталдық
тексеру
3 -4- жастағы балалардың танымдық іс-әрекетті дамытудың құрылымдық-мазмұндық моделі
33
2.1 3-4 жастағы балалардың танымдық іс-әрекетін дамыту әдістемесі



44
2.2 3-4 жас аралығындағы балалардың танымдық іс-әрекетін дамытатын ойындар. Тәжiрибелiк-эксперименттiк жұмыстар
нәтижелері 55


ІІ тарау бойынша тұжырым

Қорытынды 56
Пайдаланылған әдебиеттер
57
Қосымшалар


Ұқсас жұмыстар

Танымдық бейнелеу теориясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлауын дамытудың психологиялық негізі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың ойлауын дамыту жолдары
Мектепке дейінгі оқыту бағдарламаларының мазмұны мен міндеттері
6-7-жасар балалардың таным белсенділігін дамыту динамикасы, ерекшеліктері
Оқыту процесінде инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілеттерінің даму ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларда зерттеушілік әрекеттің дамуы жағдайындағы балалардың эксперименті
Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу–танымдық әрекетін қалыптастыру
Оқыту процесінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың педагогикалық шарттары