Бұқаралық ақпарат құралдары құбылыс ретінде бб
Жоспар
КІРІСПЕ ............................................................................................. 3-5бб
І. БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ
МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ............................................. 6-11бб
1.1 Бұқаралық ақпарат құралдары құбылыс ретінде ...................... 12-17бб
1.2 БАҚ-ның құрылымы мен қызметі ................................. 18-23бб
1.3 БАҚ – билік ресурсы ретінде........................................... 24-35бб
II. БАҚ-НЫҢ ТӘУЕЛСІЗ ҚАЗАҚСТАН САЯСИ ӨМІРІНДЕГІ
ОРНЫ МЕН РӨЛІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ .................................. 36-37бб
2.1 а. Баспасөз ............................................................................ 38-42бб
б. Телевидение .................................................................... 42-44бб
в. Радио ............................................................................... 44-46бб
2.2 БАҚ-ның қазіргі Қазақстандағы өзекті
даму тенденциясы ................................................ 47-55бб
ҚОРЫТЫНДЫ .................................................................................. 56-57бб
СІЛТЕМЕЛЕР .................................................................................. 58-60бб
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ................................... 61-63бб
Жастардың қазіргі қоғамымыздағы саяси және әлеуметтік орны
Қазіргі БАҚ тілінің ерекшеліктері
Жаһандану мәдени феномен ретінде
Қазақстан Республикасындағы саяси коммуникация: ерекшеліктері мен проблемалары
Бұқаралық коммуникация тілі ұғымының қалыптасуы
Қазақстан Республикасындағы саяси коммуникация: ерекшеліктері мен проблемалары жайында
Журналистиканың функциялары
Журналист тұлғасын қалыптастыру факторлары
Ұлттық мемлекет тарихының бастауы
«Ана тілі» газетінде термин мәселесінің жазылуы