Жасөспірімдік кезеңде девиантты мінезқұлықты түзетудегі психологиялық жұмыстардың мазмұны
Жасөспірімдік кезеңдегі девиантты мінез-құлықтың көрінуі
Мазмұны
Кіріспе . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
І тарау. Девиантты мінез-құлықтың теориялық негіздері
1.1. Девиантты мінез-құлық туралы жалпы түсінік. . . . . . . . . . 8
1.2. Жасөспірімдік кезеңде девиантты мінез-құлықтың болу
себептері . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3 Жасөспірімдік кезеңдегі девиантты мінез-құлықтың
түрлері.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.4. Девиантты мінез-құлықтағы
балалардың психологиялық ерекшеліктері .
ІІ тарау. Жасөспірімдік кезеңде девиантты мінез-құлықты
анықтау және түзету жолдары
2.1. Жасөспірімдік кезеңде девиантты мінез-құлықты түзетудегі психологиялық жұмыстардың мазмұны . . . . . . .
2.2. Психологиялық түзету жұмыстарының әдіс-тәсілдері . . . .
2.3. Тәжірибелік-зерттеу жұмыстарының қорытындысы . . . . . .
ІІІ. Қорытынды . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Әдебиеттер тізімі . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Қосымшалар
Девиантты мінез - құлықтың теориялық негіздері
Девиантты мінез - құлық жəне бұқаралық ақпарат құралдары
Инклюзивті білім беруді енгізу
Девиантты мінез - құлықты жасөспірімдерді зерттеудің ғылыми теориялық негіздері
Девиантты мінез – құлықты тәрбиелеудің тәжірибесі, әлеуметтік жұмыста әдістер мен технологияның жүргізілу жолдары
Девиантты мінез - құлықты жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері
ҚИЫН БАЛАЛАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ ОРТАҒА БЕЙІМДЕЛУІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АНЫҚТАУ
ДЕВИАЦИЯ ЖӘНЕ ДЕВИАНТТЫ БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Қиын балалар ұғымының мәні
Девиантты мінез-құлық және бұқаралық ақпарат құралдары