Студенттік шақтағы зейін мен қарымқатынастың психологиялық

Мазмұны



Кіріспе..................................................................................................................2

I. Бөлім: Қарым-қатынас және зейін үрдістерін теориялық талдау...............5

1. 1. Психология ғылымында қарым- қатынастың теориясы.........................5

1. 2. Зейін психологиясы және оны теориялық талдау..................................13



II.Бөлім: Студенттердің зейіні мен қарым-қатынасының психологиялық

ерекшеліктері.............................................................................................21

2.1 Зейін мен қарым- қатынас.........................................................................21
2.2. Студенттік шақтағы зейін мен қарым-қатынастың психологиялық
ерекшеліктері.......................................................................................................25



III.Бөлім: Қарым-қатынас үрдісіндегі зейін қасиеттерінің деңгейін
эксперименталды зерттеу......................................................................29

3.1. Эксперименталды зерттеу әдістемесіне сипаттама...............................30

3.2. Зерттеудің нәтижелерін талдау..............................................................32



Қорытынды................................................................................................39 Әдебиеттер
тізімі.......................................................................................41

Қосымшалар


Ұқсас жұмыстар

Қарым - қатынас үрдісіндегі зейін қасиеттерінің орнын анықтау
Студенттік шақ
Студенттік ұжымдағы жеке тұлғааралық қарым-қатынас және оның қалыптасуы
Зейін және қарым - қатынас
Психология ғылымында қарым- қатынастың теориясы
Жасөспірімдердің қарым-қатынаста зейін қасиеттерінің психологиялық ерекшеліктері
ПСИХОЛОГИЯ МЕН ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКАСЫ ИДЕЯСЫ НЕГІЗІНДЕ СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ - ҚАТЫНАСТЫҢ ӨЗАРА ІЗДЕНІСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Психологияда стресті зерттеу және студенттердің түрлі өмір жағдайларында кездесетін стрестік күйлер
Арт-терапия арқылы студенттердің эмоциялық қалпын реттеу
Сөйлеу - акустикалық, жазбаша немесе пантомимикалық белгілер арқылы мәліметті жеткізудің жоғары деңгейлі тәсілі