Мектеп жасына дейінгі балалардың мінезқұлық мотивтерінің өзгеруі және психикалық процестерінің дамуын зерттеуге
Мазмұны
Кіріспе..............................................................................................................3
І тарау. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық, анатомо-физиологиялық ерекшеліктері және оның мінез-құлқы
мотивтерінің өзгерісі
1.1. Мотивация және мотив мәселелері ғылыми зерттеу нысанасы және адам іс-әрекетінің негізгі қозғаушы күштері
ретінде...............................................................................................................7
1.2. Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы анатомиялық - физиологиялық
ерекшеліктер.......................................................................22
Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері.......................................................................................27
ІІ тарау. Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық мотивтерінің өзгеруі және психикалық процестерінің дамуын зерттеуге
бағытталған тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар мазмұны
2.1. Мектепалды даярлық тобындағы балалармен жүргізілген қалыптастыру эксперименті жұмыстары және олардың жүру
барысы...........................................................................................................58
2.2. Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлық мотивтерінің негізі – психикалық процестерін дамыту бойынша жүргізілген
тәжірибелік-зерттеу жұмыстарының нәтижесі.................................................................61
Қорытынды...................................................................................................67
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.............................................................69
Қосымша
Бала бақша мен мектептің өзара байланысы және балалар мен оқушылардың бейімделу үрдісі
Мектепке дейінгі балалардың эмоционалдық сферасының ерекшеліктері
Оқыту процесіндегі қиял
Мектеп жасына дейінгі бала
Бастауыш мектеп жасындағы балалардың қарым – қатынас сферасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым - қатынас ерекшеліктері мен негізгі формалары
Мектеп жасына дейінгі балалармен қарым-қатынас тренингін ұйымдастырудың психологиялық негіздері
Мектеп жасына дейінгі баланың сезімі мен эмоциясының өзгеруі
Бастауыш класс оқушыларының қарым-қатынасын жетілдірудің теориялық мәселелері
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез құлқының ерекшеліктері