Төменгі сынып оқушыларының оқу әрекетіндегі ерекшеліктерін экспериментті зерттеу
Мазмұны
Кіріспе..........................................................................................................3
1-Тарау. Төменгі сынып оқушыларының оқу процесіндегі
ойлау әрекетін анықтау.
1.1.Танымдық процестегі ойлаудың ғылыми мәні мен ойлаудың
маңыздылығы......................................................................................7
1.2.Оқу процессіндегі төменгі сынып
оқушыларының ойлауын дамыту........................................................13
1.3.Төменгі сынып оқушыларына кәсіби маман
психологтың қызыметі. .............................................................26
1.4. Төменгі сынып оқушыларының дамуына психологтың кәсібінің тигізетін
маңыздылығы....................................................................40
ІІ-Тарау.Төменгі сынып оқушыларының оқу әрекетіндегі ерекшеліктерін экспериментті зерттеу.
2.1.Зерттеудің мақсаты, міндеттері, ғылыми әдістемесі.....................57
2.2. Зерттеудің ғылыми зерттеу әдістемесі..........................................58
2.3. Зерттеудің нәтижесін өңдеу..............................................................60
Қорытынды...............................................................................................62
Қолданылатын әдебиеттер......................................................................63
Қосымшалар
ҚАЗІРГІ КЕЗДЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕ ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Бастауыш сынып окушыларының зерттеушілік дағдыларын дамыту үшін ескерілетін жағдайлар
Бақылау әдісі
Оқыту процесіндегі төменгі сынып оқушыларының ойлауын дамыту
Мектептегі оқу процесінің нәтижелі болуына танымдық әрекеттердің психологиялық әсерін зерттеу
Бастауыш сынып оқушыларының қабілеттерін диагностикалау ерекшеліктері
Биология сабағында жаратылыстану сауаттылығын қалыптастыру
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері туралы ақпарат
Оқушылардың оқуға қабілеттілігі мен есте сақтау процесінің психологиялық негіздері
Эксперименттік әдістің теориялық негіздері