Бастауыш мектеп оқушыларының зейінін бағалау
ЖОСПАР
Кіріспе
І. Психология ғылымындағы зейіннің мазмұны
І.1. Зейіннің түрлері
І.2. Зейіннің қасиеттері
ІІ. Естің психологиялық мазмұны
ІІ.1. Ес туралы теориялар.
ІІ.2. Естің түрлері
ІІ. 3. Естің процестері
ІІІ. Эксперименталды бөлім
ІІІ.1. Ес жағдайын бағалау сұрақнамасы
ІІІ.2. Бастауыш мектеп оқушыларының зейінін бағалау
Зейіннің тұрақтылығын бағалау
ІІІ.3. Зейіннің аударылуын бағалау
ҚОРЫТЫНДЫ
Бастауыш мектеп оқушыларының зейінін бағалау
Оқушыларды зейінділікке баулудағы ұстаз әрекеті және зейіннің бала өмірінде алатын орны
Оқушылардың зейінінің тәрбиелеудің теориялық және психикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының зейінін бағалау ерекшеліктері
Мектепке дейінгі шақтағы баланың зейінің дамуын зерттеу
Мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың психикалық дамуы барысында зейіннің қай дәрежеде тиянақтылығын бағалау және оны дамыту
Бастауыш сынып мұғаліміне оқушылардың психологиялық ерекшеліктерінің психодиогностика жасаудың маңызы
Бастауыш мектеп жасының психологиялық ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушысының зейін ерекшелігінің даму жолдары
Бастауыш мектеп оқушысының жеке басын дамыту жолдарын қарастыру