Сауат ашу барысындағы оқу мен жазу процесінің психофизиологиялық ерекшеліктері

Жоспар
1 Кіріспе. Сауат ашу барысындағы оқу мен жазу процесінің психофизиологиялық ерекшеліктері 2
2. Негізгі бөлім 4
а) Бала психикасының дамуы. 4
ә) Оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру процестерінің кезеңдері. 6
б) Сауат ашу методикасы. Оқу мен жазуға үйрету әдісіне тарихи шолу. 9
3. Қорытынды 12
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі


Ұқсас жұмыстар

Сауат ашу методикасы
Сауат ашу барысында оқу мен жазу процесінің психофизиологиялық ерекшеліктері
Әріптерден сөз жасау
Каллиграфиялық дағдыны қалыптастыру
Грамматика мен тіл дамыту жұмыстарына үйретудің әдіс тәсілдері.
“Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы” пәнінен дәрістер
Әдебиеттік оқытудың тәрбиелік, дамытушылық мақсаты мен міндеттері
КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Мектеп алды балаларын жазуға үйретудің психологиялық - педагогикалық ерекшеліктері
Мектепке дейіңгі ересек жастағы СТЖЖ бар балалардың оқу мен жазудың алдын алу және түзету-педагогикалық жұмысының теориялық негізі