Өнім өткізу көлемінің өзгерісінің факторлық талдауды жүргізудің қажеттілігін бағалау (өткізуден түскен табыс)
Жоспар
Кіріспе 3
Фирманың жалпы сипаты 5
I тарау. Жұмыс істеп тұрған бизнестің алғашқы көрсеткіштерін бағалау 9
II тарау. Жұмыс істеп тұрған бизнесті бағалау үшін факторлық талдау әдісін қолдану 11
Қорытынды 20
Қолданылған әдебиеттер тізімі 21
Кіріспе
I тарау. Жұмыс істеп тұрған бизнестің алғашқы көрсеткіштерін бағалау
1.1 Алғашқы мәліметтерге байланысты талдамалық кесте көрсеткіштері
1.2 Барлық көрсеткіштер бойынша абсолюттік және қатыстық динамикасын есептеу
II тарау. Жұмыс істеп тұрған бизнесті бағалау үшін факторлық талдау әдісін қолдану
2.1 Көрсеткіштердің абсолюттік және қатыстық динамикасына баға беру (оң немесе теріс) және қорытынды шығару
2.2 Өнім өткізу көлемінің өзгерісінің факторлық талдауды жүргізудің қажеттілігін бағалау (өткізуден түскен табыс)
2.3 Өнімді өткізуден түскен табысқа факторлық әсерлерге баға беру
2.4 Талдамалық қорытындыны жасау, және болашақта жұмыс істеп тұрған бизнестің дамуына баға беру
Қорытынды
Кәсіпорынның қаржы ресурстарын қалыптастыру және пайдалану механизмі
Экономикалық талдау әдістерінің түсінігі
Шаруашылық субъектісінің даму саясаты және дивиденттік саясат
Қаржыландырудан алынатын табыстар
Таза пайданы талдау
Нарық жағдайындағы кәсіпорынның табыстылық көрсеткіштеріне талдау жасау
Кәсіпорынның негізгі қызмет табыстарының талдауы
Табыстардың есебі және аудиті
Кәсіпорынның табыстылығының көрсеткіштері және оларды талдаудың міндеттері
Қаржылық жағдайды талдаудың негіздері