Қарағандыдағы филиал «Сұлтан – Маркетинг» Жауапкерлігі Шектеулі Серіктестік негізінде салықтарды қарастырып олардың
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ.......................................................................................................................6
1 САЛЫҚТАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ 9
1.1. Салықтардың пайда болуы мен дамуы 9
1.2 Салықтардың экономикалық мәні мен маңызы және экономикада 14
алатын орны 14
1.3 Салық салудың құрылу деңгейлері 19
2 ЗАҢДЫ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ ТАБЫСТАРЫНА САЛЫНАТЫН САЛЫҚТАР: ЕСЕПТЕУ ЖӘНЕ ТӨЛЕУ ТӘРТІБІ. 27
2.1 Заңды тұлғалардың салық салынатын объектілері 27
2.2 Заңды тұлғалар төлейтін салықтарды және тағы да басқа міндетті төлемдерді есептеу және төлеу тәртібі 38
2.3. Қарағандыдағы филиал «Сұлтан – Маркетинг» Жауапкерлігі Шектеулі Серіктестік негізінде салықтарды қарастырып олардың
кәсіпорын қызметіне әсер етуін талдау 45
3 ЗАҢДЫ ТҰЛҒАЛАРҒА САЛЫНАТЫН САЛЫҚТАРДЫҢ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ 51
ҚОРЫТЫНДЫ 61
ҚОЛДАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 67
ҚОСЫМША
Заңды тұлғалардың салық салынатын объектілері
Салық салудың құрылу деңгейлері
КОРПОРАТИВТІК ТАБЫС САЛЫҒЫНЫҢ САЛЫҚ САЛУ ОБЪЕКТІЛЕРІ
Қазақстанда кәсіпкерліктің даму жолдары
Фирманың ұйымдастыру құрылуымен басқару нормасы
Фирма теориясы. нарықтық қатынастар жүйесіндегі фирма
Менеджмент фирманың басқару теориясы
Ұйымдарды басқарудың методикалық және экономикалық негіздері
Кәсіпорынның пайдалылығын арттыру үшін іс – шаралар жобасын әзірлеу
Менеджмент теориясы. Менеджмент және фирма