Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын PRтехнологиялар
МАЗМҰНЫ
Кіріспе.........................................................................................................................................2
Бірінші тарау
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын PR-технологиялар
1.1 Туристік мекемелердің қызметіндегі паблик рилейшнз..........................................8-17
1.2 Туристік қызметтің маркетингі мен менеджменті..................................................18-21
1.3. Бұқаралық ақпарат құралдарымен тиімді байланыс...........................................22-26
1.4. Туризмдегі жарнама......................................................................................................27-35
Екінші тарау
Қазақстандағы туризмнің проблемалары мен дамуы
2.1. Туризм түсінігі, классификациясы............................................................................36-48
2.2. Қазақстандағы туризм дамуының проблемалары мен қазіргі жағдайы...........48-63
2.3. Туристік нарықты реттеу............................................................................................64-65
Қорытынды...........................................................................................................................66-71
Сілтемелер...................................................................................................................................72
Қолданылған әдебиеттер
Туризмді дамытудағы ақпараттық технологияларды қолданудың тиімділігі
Өзіндік туризмді дамыту
Қызылорда облысындағы туризм
Қр-дағы экстрималды туризмнің жағдайы
Туристік саланың инвестициялық - инновациялық қызметін дамыту
Баламалы туризмнің бір түріне туристік маршрут құрастыру
Негізгі бағыттарда туризм инфрақұрылым дамыту
Экологиялық туризм ерекшеліктері
БАЛҚАШ КӨЛІ АУМАҒЫНДА ІШКІ ТУРИЗМДІ ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Туристік инфрақұрылым мен қызметтерді дамыту және ілгерілету