«Яссауи» туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны

МАЗМҰНЫ


КІРІСПЕ 3
1 ТАРАУ. Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілері 6
1.1 Бәсекеге қабілетілік ұғымы, оның мәні және факторлары 6
1.2 Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесі 9
1.3 Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату 14
2-ТАРАУ. «ЯССАУИ» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ МАРКЕТИНГІЛІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ 19
2.1 «Яссауи» туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны 19
2.2 «Яссауи» туристік фирманың туристік қызмет ассортименті 41
3 ТАРАУ. Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату жолдары 58
3.1 «Яссауи» туристік фирмасының туристік қызметінің бәсекеге қабілеттілігін маркетингтік зерттеу 58
3.2 «Яссауи» туристік фирмасының маркетингілік қызметін стратегиясының жетілдірілу жолдары 83
ҚОРЫТЫНДЫ 93
Қолданылған әдебиеттер тізімі 97
А ҚОСЫМША


Ұқсас жұмыстар

Туристік қызметтің бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілері
Туристік өнімді әзірлеу және іске асыру негізі ретінде маркетингілік зерттеуді ұйымдастырудың теориялық және технологиялық негізі
ЖШС «Holiday tour» туристік фирмасы
Сапаны басқару жүйесінің теориялық негіздері
Туризм индустриясы. Ren- tour
Туристік фирманың бәсеке қабілеттілігі мен бәсекелестік артықшылығын қалыптастыру
Туристік қызметтің теориялық мәні
Халықаралық - өндірістік практика жайлы есеп (Kondor-tour)
Қазақстанның туристік нарығында жұмыс жасайтын кәсіпорындарды маркетингтік зерттеу және олардың бәсекелестікке қабілеттілігін арттыру жоладры
Туризм индустрия құрылымы