Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары
Мазмұны
Кіріспе 1
І-ТАРАУ. Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы мен шетелдiк тәжiрибесi 4
1.1 Туризм саласындағы маркетингтің мәні мен ерекшеліктері 4
1.2 Шетелдiк- тәжiрбенi туризм саласындағы маркетингте қолданылуы. 23
ІІ-ТАРАУ. Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары 33
2.1 Қазақстан Республикасында туризм саласындағы маркетингтің дамуы 33
2.2. Қазақстан Республикасындағы туристік кәсіпорынның маркетингтік іс- әрекетін талдау 46
2.3 Туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетинг қызметін жетілдіру жолдары 53
Пайдаланған әдебиеттер тізімі
Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары
Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы туралы
Туризм саласындағы маркетингтің ерекшелігі
Туризм кәсіпорынында маркетингтік зерттеу
Туризм нарығын маркетингтік талдау
Туристік қызметтер нарығында маркетингті қолданудың ерекшеліктері
Кәсіпорынның маркетинг қызметін басқару
Қазақстан Республикасындағы туристік рыноктағы маркетингтің даму деңгейі мен оның болашағы
Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы
Қазақстанның туристік нарығында жұмыс жасайтын кәсіпорындарды маркетингтік зерттеу және олардың бәсекелестікке қабілеттілігін арттыру жоладры