Туристік фирманы ұйымдастыру және басқару құрылымдарын талдау Туризмді ұйымдастыру формалары мен негізгі
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 5
1-ТАРАУ ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БӘСЕКЕЛЕСТІК ЖӘНЕ БӘСЕКЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ 7
1.1 Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні және ерекшеліктері 7
Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі және оны ажырататын факторлар 10
Бәсекелестік жағдайындағы фирма стратегиясының түрлері 16
2 ТАРАУ «РОБИНЗОН» ТУРИСТІК ФИРМАСЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙІ 18
2.1. Туристік фирманың жалпы сипаттама 18
2. 3. Туристік фирманы ұйымдастыру және басқару құрылымдарын талдау. Туризмді ұйымдастыру формалары мен негізгі
категорриялары 25
3 ТАРАУ ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БӘСЕЛЕСТІК СТРАТЕГИЯСЫНЫҢ ДАМУ ЖОЛДАРЫ 39
3.1. Стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін жетілдіруі 39
3.2. Бәсекелестік стратегияны іске асыруға бағытталған ұйымдық құрылымды қалыптастыру 46
3. 3. Туристік қызметтердің бәсекелестігін көтерудің ұйымдық-экономикалық механизмдері 48
ҚОРЫТЫНДЫ 54
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Туризм саласындағы бәсекелестік және бәсекелестік стратегиясының негіздері
Туристік қызметті ұйымдастыру
Қазақстандағы туроператорлық фирмалардың қызметі
Туристік фирманың бәсекелестік стратегиясының даму жолдары
Туризм – бұл халықтың рекрациялық қажеттіліктерін тиімді түрде қанағаттандыратын экономиканың өндірістік емес саласы
Туристік салада маркетингтік және жарнама қызметін ұйымдастыру
«Туристік қызметтер менеджментінің ерекшеліктері («ABDI Travel» ЖШС-ның материалдары негізінде)»
Туристік кәсіпорындарда жарнама қызметі
Туристік қызметті басқарудың шетел тәжірибесі
Туристік кәсіпорындарда жарнама қызметінің жетілдіру жолдары