ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК БИЗНЕСТІҢ САЛА АРАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІН ТАЛДАУ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК БИЗНЕСТІҢ САЛА АРАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІН ТАЛДАУ


Бет
Кіріспе 3
1 Туристік қызметтің негізгі түсініктерін талдау 5
1.1 Туризм теориясының негізгі түсінігі, түрлері 5
1.2 Туристік қызметтің инфрақұрылымы және коньюктурасы 9
2 Қазақстандағы туризм қызметінің даму перспективасын талдaу 13
2.1 Қазақстанның туризм дамуының салалық ерекшелігін талдау 13
2.2 Қазақстандағы туристік қызметтегі тұтынушылардың сұранысын
талдау 18
2.3 Қазақстан Республикасының туристік аясының дамуын талдау және бағалау 23
3 Қазақстан Республикасының туризм индустриясын дамыту жолдары 27
3.1 Қазақстанда – туризмді кластерлік жүйеде дамыту бағыттары 27
3.2 Еліміздегі Ұлы Жібек Жолы тармағында туризмді дамыту 32
Қорытынды 47
Қолданылған әдебиеттер


Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының туризм саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірі жолдары
Қазақстан Республикасындағы туризмнің дамуы
Қазақстан Республикасындағы туризм саласын дамыту
Қазақстан Республикасындағы туризм дамуының қазіргі жағдайы
Қазақстандағы туризм дамуының қазіргі жағдайы проблемалары 12 және даму болашағы
Туристік ағымның көлемі
Қонақ жай туризм басқа қызмет көрсету салалары
Экономиканы басқарудың жаңа бағыты – кластерлік жүйенің бәсекелік ортаны дамытудағы теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу
Қазақстан Республикасындағы туризм индустриясының даму тенденциялары
Қазақстан Республикасындағы туризм дамуының қазіргі жағдайы және болашағы. Туризмды дамытудың негізгі бағыттары