Қоғаммен байланыс қызметінің банк имиджін қалыптастырудағы маңызы

Дипломдық жұмыстың мазмұны:



Кіріспе _______________________________________________________

1 Тарау. Компанияның іскерлік репутациясы ұғымының мәні

мен маңызы____________________________________________________

1.1 Іскерлік репутация туралы жалпы ұғым__________________

1.2 Репутация мен имиджді қалыптастыру бұқарамен байланыстың мақсаты мен қызметі ретінде
_________________________________

1.3 Іскерлік репутацияның құндылықтары және қалыптастыру

процессі___________________________________________________

2 Тарау. Іскерлік репутацияны қалыптастырудағы тәжірибелік

апектілер______________________________________________________

2.1 Репутациялық кризис және репутациялық менеджмент_____

2.2 Іскерлік репутацияны қалыптастыру тәсілдері______________

2.3 Репутацияны қалыптастырудағы психологиялық аспектілер__

3 Тарау. Қоғаммен байланыс қызметінің банк имиджін қалыптастырудағы маңызы__________________________________

Қорытынды ____________________________________________________

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі _________________________________


Ұқсас жұмыстар

Іскерлік репутация
Банк имиджінің қалыптасуы
Банктегі қоғаммен байланыс бөлімі
PR – стратегияны жоспарлаудың функциялары мен міндеттері
Фирманың имиджін қалыптастырудағы қоғаммен байланыстың рөлі
Саяси лидер имиджін қалыптастырудағы саяси технологиялардың ролі: Қазақстандық тәжірибе
Ұйымдарда өзара қарым - қатынас арқылы жағымды имидж қалыптастыру
«TSC Group» корпорациясының даму тарихы және бүгіні
Бұқарамен байланыстың дербес кәсіби мамандық ретінде қалыптасуы және дамуы
ҮКІМЕТТЕГІ БАСПАСӨЗ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДАМУЫ