ІІ.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫҢ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН ТАЛДАУ.

КІРІСПЕ........................................................................................................................

1. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туристік қызметтің мәні және түрлері...............................................................
1.2 Туристік фирмаларда қызмет сапасының орны мен ролі................................
1.3 Туристік қызметтің шетел тәжірибесі.................................................................

ІІ.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫҢ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН ТАЛДАУ.
(«ҚР ТРАНСЛАЙН» туристік фирма мысалында)
2.1 ҚР-дағы Астана қаласы бойынша туристік фирмалардың қызмет көрсету сапасын талдау.............................................................................................................
2.2 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны...........................................................
2.3 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының туристік қызмет ассортименті........
2.4 «ҚР Транслайн» туристік фирмасының туристік қызмет сапасын маркетингтік зерттеу...................................................................................................


ІІІ. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТІҢ САПАСЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
3.1.ҚР-дағы туристік фирма қызметтінің сапасын жоғарылату жолдары..............
3.2«ҚР Транслайн» туристік фирмасының қызмет көрсету сапасын жетілдіру моделі........................................................................................................................


ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ........................................................


Ұқсас жұмыстар

Ғылыми техникалық прогресс және туризм саласының дамуы
Халықаралық туризм туралы
Қазақстандағы туризм саласын дамыту міндеттері
Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы туралы
Қазақстан Республикасындағы туризм саласын дамыту
Туристік фирманың жұмысы
Туризмнің пайда болуы мен дамытудың теориялық негіздері
Қазақстан Республикасындағы туризмнің дамуы
Туристік ағымның көлемі
Туристік өнімді қалыптастыру, өңдеу және өткізу жүйесін, тартымды туристік өнімді қалыптастыру ерекшеліктерін қарастыру