ҚОНАҚ ҮЙ КЛИЕНТТЕРІН ОРНАЛАСТЫРУДЫ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
МАЗМҰНЫ
беті
КІРІСПЕ
1 БӨЛІМ. ҚОНАҚ ҮЙ ШАРУАШЫЛЫҒЫНЫҢ МАЗМҰНЫ:ОРНАЛАСТЫРУ ҚҰРАЛДАРЫ МЕН НӨМІРЛЕРДІҢ ЖІКТЕЛІМІ
1.1Қонақ үй қызметтерінің мәні. Қонақ үйлер мен нөмірлер жіктелімі
1.2 Қонақ үй және орналастыру құралдарының қызмет сапасы.
1.3 Қазақстанда қонақ үй бизнесінің даму эволюциясы
2 БӨЛІМ. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ҚОНАҚ ҮЙ БИЗНЕСІНІҢ ДАМУЫН ТАЛДАУ (“ҚАЗАҚСТАН” ҚОНАҚ ҮЙІНІҢ МЫСАЛЫНДА)
2.1 Қазақстан Республикасындағы қонақ үй шаруашылығының қазіргі даму бағыттары
2.2 ЖШС “Бұрған” Қазақстан қонақ үйінің сипаттамасы
2.3 ”Қазақстан” қонақ үйінің нарықтық мүмкіндіктерін талдау
3 БӨЛІМ .ҚОНАҚ ҮЙ КЛИЕНТТЕРІН ОРНАЛАСТЫРУДЫ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЖЕТІЛДІРУ БАҒЫТТАРЫ
3.1 “Қазақстан” қонақ үйінде маркетингті ұйымдастыру
3.2 “Қазақстан” қонақ үйін басқаруды және ұйымдастыруды жетілдіру
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Қазақстан қонақ үйінде маркетингті ұйымдастыру
Қазақстан Республикасындағы қонақ үй бизнесінің дамуын талдау
Мейманхана қызметінің экономикалық тиімділігін көтеру жолдары
«Сервис саласындағы кәсіпорынның менеджмент ерекшеліктері»
Қонақүй клиенттерін орналастыруды және оларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Аққу қонақ үйіндегі нөмірлер құны
Қазақстандағы қонақ үй қызметтері
Орналастыру құралдарының қызмет сапасын бағалау және қабылдау
Кәсіпорындағы еңбекті ұйымдастыру
Халықты әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қорғау