2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫ БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ

М А З М Ұ Н Ы

КІРІСПЕ 5


1 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТУРИЗМ НАРЫҒЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫ БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ


1.1 Экономика саласы ретіндегі туризмнің мәні және турфирмаларды басқару құрылымы 8

1.2 Туристік фирмалардың бәсекелестікке қажеттілігі және оны ажырататын факторлар 16

1.3 Туристік фирманы басқару құрылымдары шетел тәжірибесінде 21



2 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫ БАСҚАРУ ДЕҢГЕЙІН ТАЛДАУ («ПЛАНЕТА И МЫ» туристік фирмасының мысалында)


2.1«Планета және біз» турфирмасының құрылымын, қызметін талдау 26

2.2«Планета және біз» турфирмаcының басқару құрылымы 32

2.3«Планета және біз» туристік фирмаcының еңбек ресурстарының пайдаланылуына және негізгі қорлармен қаруландырылуына талдау 40

2.4«Планета және біз» турфирмасының маркетингтік қызметін басқару 43


3 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАНЫ БАСҚАРУДАҒЫ КЕЗДЕСЕТІН ПРОБЛЕМАЛАР МЕН ДАМУ ЖОЛДАРЫ


3.1«Планета және біз» туристік фирмасын басқаруды және ұйымдастыруды жетілдіру 48

3.2«Планета және біз» туристік фирманы басқаруда стратегиялық шешімдерді қабылдау әдістерін жетілдіруі 51

ҚОРЫТЫНДЫ 57

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 61

ҚОСЫМШАЛАР


Ұқсас жұмыстар

Қазақстандағы туроператорлық фирмалардың қызметі
Туризм мамандығы
Туристік бизнестің отандық шетелдік тәжірибесіне салыстырмалы экономикалық талдау диплом жұмысы
Туристік қызметті басқарудың шетел тәжірибесі
Туризм индустриясындағы бизнес жоспардың мән – мазмұны мен ерекшіліктері
Қазақстандағы туроператорлық фирмалардың қызметі жайлы
Туристік фирманың қысқа мінездемесі
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын pr-технологиялар туралы
Қазақстан Республикасындағы кластерлік жүйе
ҚР туристік саласындағы маркетингті дамыту және жетілдірудің жолдарын ұсыну