ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫҢ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН ТАЛДАУ.
ЖОСПАР
КІРІСПЕ 5
1. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
1.1 Туристік қызметтің мәні және түрлері 8
1.2 Туристік фирмаларда қызмет сапасының орны мен ролі 18
1.3 Туристік қызметтің шетел тәжірибесі 24
2.ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ТУРИСТІК ФИРМАЛАРДЫҢ ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН ТАЛДАУ.
(«ҚР ТРАНСЛАЙН» туристік фирма мысалында)
2.1 ҚР-дағы Астана қаласы бойынша туристік фирмалардың қызмет көрсету сапасын талдау 33
2.2 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының қызметін талдау және оның туристік қызмет көрсету нарығындағы орны 40
2.3 «ҚР Транслайн » туристік фирмасының туристік қызмет ассортименті 52
2.4 «ҚР Транслайн» туристік фирмасының туристік қызмет сапасын маркетингтік зерттеу 63
3. ТУРИСТІК ҚЫЗМЕТТІҢ САПАСЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ
3.1.ҚР-дағы туристік фирма қызметтінің сапасын жоғарылату жолдары 80
3.2«ҚР Транслайн» туристік фирмасының қызмет көрсету сапасын жетілдіру моделі 92
ҚОРЫТЫНДЫ 97
Қолданылған әдебиеттертізімі 99
Қосымшалар 102
Қазақстан Республикасының туристік қызмет көрсету саласында шағын кәсіпкерліктің қызмет ету ерекшеліктері (Қазақстан Республикасы мәліметтері негізінде
Сервис сферасының ерекшелігі
ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ БИЗНЕСТІҢ ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ
Қазақстан Республикасындағы туризм дамуының негізгі тенденциялары
Қазақстан Республикасындағы туристік рыноктағы маркетингтің даму деңгейі мен оның болашағы
Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы туралы
Туристік қызметтер саласындағы маркетинг
Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы
Ғылыми техникалық прогресс және туризм саласының дамуы
Қазақстандағы туризм дамуының қазіргі жағдайы проблемалары 12 және даму болашағы