ҚР-ҒЫ ҚОНАҚ ҮЙ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН КӨТЕРУ.
МАЗМҰНЫ
беті
КІРІСПЕ
I. ҚОНАҚ ҮЙДЕГІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫ
1.1 Қонақ үйдегі қызмет көрсету сапасы мен тиімді жұмыс істеуінің байланысы
1.2 Сапа мәні
1.3 Қонақ үй мекемелеріндегі қызмет сапасының орны мен ролі
1.4 Қызмет көрсету сапасының моделі
1.5 Сапа функцияларын құрастыру негізінде қызмет көрсету сапасын талдау
1.6 Қонақтың қонақ үй қызметін қабылдауы мен бағалауы
1.7 Қонақүй шаруашылығына қарасты мәліметтерді жинау тәсілдерінің жалпы сипаттамасы
II. ҚР-ҒЫ ҚОНАҚҮЙ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫН КӨТЕРУ. ҮЛГІ РЕТІНДЕ «РИДЖЕНТ АЛМАТЫ» ҚОНАҚ ҮЙІНІҢ КӘСІПТІК-ШАРУАШЫЛЫҚ ТАЛДАУ
2.1 Қазақстан қонақ үйлердегі қызмет көрсету сапасының ерекшеліктері
2.2 «Риджент Алматы» қонақ үйіне мінездеме
2.3 «Риджент Алматы» қонақ үйінің қызмет көрсету сапасы
2.4 Қонақ үйінің ұйымдық құрылымы
2.5 «Риджент Алматы» қонақ үйінің шаруашылық қызметінің талдауы
2.6 Тұтынушының қанағаттану индексін анықтау
2.7 «Риджент Алматы» қонақ үйінің экономикалық көрсеткіштері
III. ҚОНАҚ ҮЙДІҢ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ САПАСЫНА ЖЕТІЛДІРУ ЖҮЙЕСІНЕ НЕГІЗГІ ҰСЫНЫСТАР
3.1«Риджент Алматы» қонақ үй қызметінің сапасын талдау жүйесін жетілдіру бойынша нұсқаулар
3.2 Қонақүй қызметтері сапасын басқару мәселелері
3.3 Сапа аудитінің негізгі амалдары
3.4 Сапа бақылауының бағдарламасы
ҚОРЫТЫНДЫ
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
ҚОСЫМША
Толық сервисті мейрамханалар
Мейрамхана бизнесінің ҚР-ғы даму мәселелері мен перспективалары
Қонақ үй бизнесін басқару
Мейрамхана кәсіпорынын ұйымдастыру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА БИЗНЕС - ТУРИЗМНІҢ ДАМУЫНЫҢ АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ
ҚАЗАҚСТАНДА ТУРИСТІК ИНДУСТРИЯНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қызметті сипаттайтын бәсекелік факторлар
Қонақ үйде қызмет көрсету сапасын көтеру
Қр-да қонақ үй бизнесiн басқару
Туризмдегі қызмет көрсету мәдениеті ( тур. фирма мысалында)