Мейрамхана бизнесіндегі қызмет көрсету.
КІРІСПЕ
1 Тарау. Мейрамханалық істің даму тарихы.
1.1. Ежелгі дүниедегі қонақжайлық орындар.
1.2. 19-ғасырда мейрамхана ісінің дамуы
2 Тарау. Мейрамхана бизнесіндегі қызмет көрсету.
2.1. Мейрамханалар сыныптамасы.
2.2. Мейрамхана бизнесіндегі қызмет көрсетудің арнайы түрлері.
2.3. Мейрамханалардағы жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері.
2.4. Мейрамхана қызметкерлерінің лауазымдық міндеттері мен құқықтары.
2.5. Мейрамхана қызметінің негізгі көрсеткіштерін талдау.
3 Тарау. Алматы қаласындағы мейрамхана бизнесінің жағдайы.
3.1. Алматы қаласындағы мейрамхана бизнесінің дамуы.
3.2. Алматыдағы мейрамханалық бизнесті басқарудың даму келешегі мен проблемалары.
3.3. ТОО «Тау Дастрахан» мейрамханасы мысалында мейрамхана кешенің ұйымдастыру тәжірбиесі.
ҚОРЫТЫНДЫ.
ҚОЛДАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.
Әлеуметтік желілердің мейрамхана бизнесіндегі тұтынушылардың шешім қабылдауына әсері
Кәсіпорынның өндірістік қуаты
МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІНДЕГІ КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ ЖАРНАМАЛЫҚКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДАМУЫ
Мейрамхана бизнесіндегі брондау және резервтеу жүйесін дамыту жолдары
Мейрамханадағы бухгалтерлік есепті жүргізу және ұйымдастыру ерекшеліктері
Мейрамхана бизнесіндегі сервис сапасын бағалау әдістері
МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІНІҢ ДАМУЫН ҰЛТТЫҚ НАҚЫШТА ҰЙЫМДАСТЫРУ
Қоғамдық тамақтандыруды ұйымдастыру және оның даму жолдары
МАЗМҰНЫ МЕЙРАМХАНА БИЗНЕСІНДЕГІ АДАЛДЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Туризм саласы - кез келген саламен байланысы бар кешенді түсінік