«Паблик рилейшнз» технологиясын іске асыруды талдау және оның әдістері

МАЗМҰНЫ

Кіріспе

Бөлім 1 «Паблик рилейшнздің» теориялық негіздері
1.1 «Паблик рилейшнз» түсінігі және оның мәні
1.2 «ПР-дың» құрылу және даму тарихы
1.3 «ПР-дың» негізгі мақсаттары, функциялары және бағыттары

Бөлім 2 «Паблик рилейшнз» технологиясын іске асыруды талдау және оның әдістері
2.1 ПР-кампаниялардың негізгі сатылары мен этаптары
2.2 Коммуникация құралдары және ПР-дағы шаралар
2.3 ПР технологиясының туризм саласында дамуының негізгі этаптары

Бөлім 3 Туризмдегі «Паблик рилейшнз» технологиясының келешектегі даму жолдары
3.1 Туризм саласында ПР-дың тиімді даму жолдары
3.2 ПР-имиджді көтеру жолдары
3.3 Қазақстан Республикасының туризм индустриясында ПР технологиясын халықаралық деңгейге көтеру мүмкіндіктері

Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер тізімі
Қосымша


Ұқсас жұмыстар

Саяси технологиялар
Маркетингтік коммуникациялар жайлы
Маркетингтегі коммуникация
Қазақстандағы туризмді дамытудағы қолданылатын PR - технологиялар
Кітапхананың ақпараттық іс-әрекетіндегі маркетинг
PR – стратегияны жоспарлаудың функциялары мен міндеттері
«TSC Group» корпорациясының даму тарихы және бүгіні
Бұқарамен байланыстың дербес кәсіби мамандық ретінде қалыптасуы және дамуы
PR (паблик рилейшнз – қоғаммен байланыс) рыногінің дамуы
Сайлау науқанында саяси маркетинг пен PR-тің қолдану тәжірибесі